داستان های ناتمام

آخرین مطالب

در تلاش برای درک معنا

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۳ ب.ظ

شاید تمام کیهان پیامی از نوع بتاست. نپرسید از جانب کی و خطاب به کی. نمی دانم. و ما بازیگران "ج" که کلیدی در دست نداریم و از هویت بازیگران "الف" و "ب" بی خبریم، سعی می کنیم که از مضمون پیام سر درآوریم که شاید نامه ای عاشقانه باشد یا گزارشی اداری یا رساله ای فلسفی. این تلاش پر دردی که آن را علم می خوانیم در واقع حمله ی ما بی کلید هاست به قفل کیهان!

آیا جهان تاب این عطش ما برای استخراج معنا را خواهد آورد؟ من نگرانم که پیش از آنکه بر اثر فاجعه ای اکولوژیک کلک سیاره کنده شود، چاه نفت معناهای قابل درک در چنته کیهان به پایان رسد!


عارفی در پاریس

 کامران بهنیا


ب.ن: این روزا خودم دیگه اعصابش از دست خودم خط خطی شده حتما! از اینکه هر ثانیه یه فکری دارم و هر ثانیه فکر قبلیم بی خود و مسخره ست! 

معنی اتفاق ها رو درک نمیکنم

درک معنی احساس ها سخت تر ....

درک خودم وقتایی که دارم به همه ی اینا واکنش نشون میدم حتی...

۹۷/۰۳/۰۳
Jandark

نظرات  (۵)

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۷ هالی هیمنه
اگر ناراحت نمیشید میخواستم یه پانوشت به پستتون اضافه کنم.

۰۴ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۳ ح م کامران نیرومند
جان شو و از ره جان جان را شناس// یار معنی شو نه فرزند قیاس
پاسخ:
من بی چون و چرا "جان" هم نمیشم 
۰۵ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۶ شاهزاده شب
آدم میره تو فکر
پاسخ:
اوهوم...
فکر نکنم جهان معنا ته داشته باشه. ناامیدکننده‌ست اگر داشته باشه. همین‌طور فکر کردن بهش هم حتی!
+ پی‌نوشت رو خوندم یاد اون کلیپه افتادم که می‌گفت خودم زنگ زدم به خودم، حالی از خودم بپرسم، صدامو بشنوم! :دی
پاسخ:
اون موقع اگه به خودم زنگ زده بودم قطعا دعوامون میشد D:
خواهرم 5 سالش بود. یهو سر میز ناهار بدون مقدمه گفت: من حس میکنم ما اسباب بازی هستیم و خدا داره باهامون بازی میکنه! 
هنوز یادش میفتم کف و خون قاطی میکنم :))
پاسخ:
و همینجاست که می فرمایند حرف راست رو از بچه بشنو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی