داستان های ناتمام

آخرین مطالب

فکر نکن... خسته‌ام کردی

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ق.ظ

- از پرت کردن حواست به چیزهای دیگه خسته شدم... چرا نباید در موردش فکر کنم؟ میشه برم؟

- نخیر. کار دارم. این مسخره بازیا چیه؟ هی هر ساعت هر ساعت...

- باشه :( فکر نمیکنم.

- لعنت بهت... با من بحث نکن

- من تو ام! پس با کی بحث کنم؟

-  :|



+ و مزخرف‌تر از جمله‌ی "بهش فکر نکن" تو کل دنیا وجود نداره! 

+ کلمه‌ی "بیخیال" وسط بحث در درجه‌ی بالاتری از مزخرف بودن قرار می‌گیره!

+ هی پشت سر هم به ساعت نگاه کردن هم البته از مزخرف‌ترین کارهاست!

+ نه شنیدن از مزخرف‌ترین شنیده‌ها! و جنبه‌ی نه شنیدن نداشتن، از مزخرفت ترین بی‎‌جنبگی‌ها ست!_خودم دچار این بی‌جنبگی هستم اساسی_

+ حالا نمی‌شه بیخیال این کار بشی؟ از مزخرف‌ترین سوال‌ها!

+ من نگران خودت هستم! وگرنه واسه من که فرقی نداره، از مزخرف‌ترین نگرانی‌ها! و البته این توی دسته‌ی مزخرف‎ترین توهین‌ها هم به حساب میاد_خودم میفهمم دارم چیکار میکنم، بفهم._

+ علاقه‌ی همه‎ی حشرات ریز به مانیتور لپ تاپ هم از مزخرفت‌ترین علاقه‌ها!

۹۷/۰۳/۲۱
Jandark

نظرات  (۸)

«من می‌دونم درست می‌گی ولی نمیخوام کسی قانعم کنه» هم از مزخرفترین در رفتن از حرف منطقی‌ هاست. 
پاسخ:
بله خب این هم واسه کسی که داره جمله‌ی :نمیخوام کسی قانعم کنه رو می‌شنوه، می‌تونه مزخرف باشه.
ولی واسه کسی که مجبوره همیشه جلوی تلاش‌های بی‎وقفه‌ی بقیه واسه قانع کردنش به اینکه ما بهتر می‎فهمیم بایسته، مزخرف‌تره! حتی اگه مجبور بشه واسه اثبات خودش، گاهاً حرفای منطقی بقیه رو هم قبول نکنه...
خود زندگی هم کم مزخرف نیست.
پاسخ:
کم نیست 
فلواقع همه چیز مزخرف است
پاسخ:
تیک
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۱ امید داوودی
هرچی بینام بگه
پاسخ:
پسر خوب... اینقدر حرف بقیه رو بی برو برگرد قبول نکن!
خودت پس چی می‌شی این وسط؟ هویت خودت ...
انگار اوضاع خوب نیست. آروم باش :)
پاسخ:
آروم باشم، بهش هم فکر نکنم؟ :))
نفس عمیق بکش، گل‌گاوزبون دم کن بخور!‌ :دی
پاسخ:
:)) به روی چشم. 
فقط الان بخورم یا بعد از افطار؟ D: 
:به دنبال بهانه برای روزه خوری گشتن
ریاد به اینا فکر نکن... بی خیال بابا
پاسخ:
بازم گزینه داشت ها! میتونستی بقیه رو هم ترکیب کنی، تا راهکارت کامل‌تر بشه :))
فکر کن. اینکه آدم به کسی بگه به چیزی فکر نکن مزخرفترین حرف دنیاست
پاسخ:
وقتی آدم مجبور بشه این "فکر نکن لعنتی" رو به خودش بگه که دیگه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی