داستان های ناتمام

آخرین مطالب

پرش ذهن alt+tab تغییر به همین سادگی

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۱۹ ق.ظ

میتونی اینو تصور کنی؟ اینکه این روزا حرف زدن واسم سخت شده؟باور میکنی که این همه واسه حرف زدن با خودم کلنجار برم؟

هی بنویسم هی پاک کنم...

هی هزارتا فکر توی ذهنم بیاد و هی ساکت باشم... اصلا باور می‌کنی ساکت باشم؟

هی بنویسم و هی پاک کنم...

بعد Alt+Tab* بزنم و دوباره برگردم به صفحه‌ی خلاصه نویسی ادامه‌ی تحلیلم** از جمله‌ای که خونده بودم رو کامل کنم...

بدون اینکه هی بنویسم و هی پاک کنم...


*Alt+Tab: Keyboard shortcut for switch between applications without using the mouse.

** از کتاب برادران کارامازوف

۹۷/۰۳/۲۲
Jandark

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی