داستان های ناتمام

آخرین مطالب

لعنت به این فضای مجازی

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ق.ظ

یه وقتایی هم توی وضعیتِ "بی احساسی کامل، حتی به شما دوست عزیز" گیر میافتیم...

و از تک و توک چیزایی که بهشون حسی هست ساعت‌های نوری فاصله هست...

۹۷/۰۴/۲۷
Jandark

نظرات  (۵)

من یه روز گوشی‌مو خونه جا گذاشتم، رفتم بیرون، تا شب که برگردم، همه‌ی ابعاد زندگی‌م داشت به‌‎سمت انسانی شدن منبسط می‌شد. اواخر روز صدای آبشار و چه‌چه بلبلم می‌شنیدم حتی! :دی
پاسخ:
اون صدای بلبل آخر روز عالی بوده حتما D: 


مشکل اینجاست که به خودم می‌گم این دنیای مجازی هرچی هم که داشته باشه غیرواقعی و خارج از دسترسه! بیخیالش بشم و ول کنم برم... ول کنم برم تا انتها... بعد نامجو تو مصرع بعدی می‌خونه: "انتهای الکی..." :|

و بدتر البته اینه که دنیای واقعی هم لعنتی‌تر از دنیای مجازی! اینجا حتی همون چیزایی که دنیای مجازی داره و خارج از دسترسه رو هم نداره :|

۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۸ آقاگل ‌‌
قدیمیا میگن وقتی یه جا بدنت بی حس شد و خواب رفت یه تار مو ازش بکن خوب میشه. بزن یکی رو بلاک کن مثلاً شاید خوب شدی :)
.
اینی که دکتر گفت، یادم اومد یکبار بدون هیچی اومدم کاشون. و توی یک هفته پنج تا کتاب خونده بودم. خیلی عجیب غریب بود. :))
پاسخ:
بلاک کنم؟ مگه اینکه خودت رو بلک کنم فقط! D:
و التبه نمی‌دونم چرا یاد این افتادم که میگه وقتی خودش رو به خواب زده، نمی‌شه بیدارش کرد... 

منم یک ماه گوشیم خراب شده بود! دنیای بدون مجازی عجیب غریبی داشتم... ولی خب باز برمی‌گردیم به همون حرف که این دنیای واقعی هم همچین حرفی واسه گفتن نداره... 
بابا تازه کتاب که خودش یه مدل اورجینال از دنیای مجازی به حساب میاد!
۲۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۴۳ آقاگل ‌‌
بزن بلاک کن. تو خوب بشی اشکال نداره:d
کتابم مجازی حساب میشه یعنی؟ :)

پاسخ:
واسه من آره! واسه بقیه رو نمی‌دونم!
۲۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۴ آسـوکـآ آآ
همون که آقاگل گفتن و اینکه شایددیلیت اکانت هم جواب بده  :دی

پاسخ:
دلیت اکانت؟ کلی اطلاعات دارم تو تلگرام D:
من تا شارژ آخر گوشیمو استفاده میکنم تا خاموش شه😆 ، بعدشم تا بیام شارژر رو بردارم و بزنم به پریز حداقل ۲۴ ساعتی طول میکشه 😥
پاسخ:
خسته نباشین شما :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی