داستان های ناتمام

آخرین مطالب

همسفرِ از زمین تا آسمون متفاوت

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۰ ق.ظ

کنار دریا نشستیم. می‌دونم تو دوتا دنیای جدا به دوتا چیز جدا(من به کل‌کل با خودم واسه تصمیم‌گیری، آقاگل خدامی‌دونه به چی) فکر می‌کنیم، تنها اشتراک اینه که هر دومون نهایت گفتیم که چقدر جنوب بهتره! 

من می‌گم جنوب کشتی داره بعد مثلا می‌تونم با یکی‌شون فرار کنم، وقتی پیدام کردن تحویل دزدای دریایی میدن! بعد باهاشون دوست میشم کلی خوش می‌گذره! (قشنگ می‌دونم دارم از تصمیم جدی گرفتن فرار می‌کنم)

آقاگل می‌گه باید دریا طوفانی بشه، یه موج بزرگ بزنه همه‌ی شهر خراب بشه! بعد یه کوسه بیاد همه‌ی مردم رو بخوره!

می‌گم یعنی این راه‌حل های متفاوت واسه حل مشکل‌هامون منو کشته! 

:))


پ.ن: دو هفته س باهم داریم کار می‌کنیم. هر روز هی از خودم می‌پرسم چطوری هنوز از دست اون یکی کلافه نشدیم؟ یعنی اینو کلا هروقت با یه نفر هستم که دُز برون‌گرایی‌ش نسبت به من خیلی کمتره، می‌گم! و نمی‌دونم جواب رو! 

پ.ن۲: چطوری دو نفر از یه خونواده این همه متفاوت! چطوری دوتا خواهر این همه متفاوت که خاله و خواهرزاده این همه متفاوت‌تر!! و چطوری اینقدر متفاوت ولی راحت! بی‌دردسر! 

همه‌ی موردهای جالبی که تعریف می‌کنه از یه پیرمرد یا یه پیرزنه که از درختاش و از بچه‌هاش واسش گفته! 

من هرچی تعریف می‌کنم از اینکه بالاخره یکی رو که انجمن ادبی عضو باشه پیدا کردم یا یکی که به بچه‌ها موسیقی یاد می‌ده!


پ.ن۳:  کوسه آخه؟ :)) 

پ.ن۴: لامصب چرا آخه خوابم نمی‌بره؟ :/

۹۷/۰۵/۱۲
Jandark

نظرات  (۴)

من که گفتم میشه با درون گراها هم زندگی خوبی داشت.
+فکر کردی همه دزدای دریایی مثه جانی دپ خوش تیپ و شوخ و با حالن؟
پاسخ:
گفتی یا نگفتی؟ 
D:

+ جانی دپ هم اولش دزد دریایی خوش تیپ و شوخ و باحالی نبود بعد خوب شد! امید است اونا که من میرم تو کشتی‌شون هم بعد خوب بشن :))
کاش من از این خواهرزاده ها داشتم یا حداقل از این حاله هاا یا اصلا از اون ننه پایینی و ننه بالایی ها!
همه اش هم با یه عالمه تفاوت ^___^
پاسخ:
بیا من زیاد دارم از این خواهرزاده ها
ارزون حساب میکنم D:

آقاگل هم قوه تخیلاتش خیلی قویه😅😅

پاسخ:
خیلی D:
تو بگو اون نهنگ بود وال بود چی بود. همون که پدر ژپتو رو خورد. :)
پاسخ:
نهنگ بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی