داستان های ناتمام

آخرین مطالب

"battery low " coming soon

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

- این روزای بعد از برگشت از سفر با اینکه هنوز از اون همه گرما و راه رفتن خستگیم درنرفته، ولی حال خوبی دارم! هرچند خوب می‌دونم که این نیز بگذرد و شبیه گوشیم که تمام مدت سفر جی پی اس و مپ و اینترنت‌ش روشن بود، شارژم خیلی زود ته می‌کشه.


- در راستای خبر جدیدی که می‌گه دخترا هم باید برن سربازی، دوهفته فقط توی دانشگاه نبودم! دوهفته فقط! اون‌وقت استادم طرح مصاحبه‌ی روانشناسی صنعتی که از دوماه قبل از رفتن سفر بهم سپرده بود رو، وقتی نبودم شوهر داده به یکی از دانشجو دکتراهاش! :(( بعد من با چه اطمینانی برم سربازی؟ هان؟


- دارم فکر می‌کنم آدمها چقدر زیاد تو دنیای مجازی متفاوت هستن با دنیای واقعی! سفرنامه‌ی آقاگل از این دو هفته رو داشتم می‌خوندم و دیدم چقدر دقیقا برعکس خودش تو دنیای واقعی که باید از زیر زبون‌ش کلمه کلمه حرف بیرون بکشی، طولانی و کامل گفته همه رو! و من برعکس خودم توی دنیای واقعی که همه‌چیز رو با جزئیات تعریف می‌کنم، چقدر تیتر وار و سرسری نوشتم!

۹۷/۰۵/۱۷
Jandark

نظرات  (۲)

کم حرف؟ من این همه حرف می‌زدم که. البته عمدتاً چرت و پرت می‌گفتم. :)

پاسخ:
کلا رو می‌گم کم حرف! نه این دوهفته! :))
با این حساب شما معافی :)
پاسخ:
:))) مرسی واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی