داستان های ناتمام

آخرین مطالب

جواب اولین سوال همیشگی: بله خودم میدونم ژاندارک کی بود و

.A  گاها از روی اجبار_عدم امکان بدون فامیل بودن_ و گاها برای رهایی از یکسان شدن با اسم های مشابه استفاده میشه. ;) 


سمیرمی هستم(سمنان نه! سمیرم!سمیرم از اصفهان) و البته فعلا دانشجوی ساکن همدان.


تقریبا شبیه بیشتر بچه های رشته ریاضی، همیشه ادبیات رو بیشتر از ریاضی دوست داشتم و دارم، ولی نمیدونم چرا چهارپنج سالی کاشون، مهندسی کامپیوتر خوندم و تازه بعدش فهمیدم با آدما بهتر کنار میام تا با کامپیوتر و این شد که الان روانشناسی میخونم. 


دوست دارم همه ی روزهام رو با کتاب خوندن و راه رفتن و آهنگ گوش دادن و چایی خوردن و حرف زدن با دوستان و جدیدا برنامه ریزی کردن و وقت گذروندن با بچه های مدرسه بگذرونم! ولی خب جبر روزگار، درس خوندن و پیگیری کارهای اداری پایان نامه و کار و به فکر غذا بودن رو هم روی میز گذاشته واسم.


زیاد اهل اینترنت نیستم_بودم قبلا ولی در حال ترک هستم_ دنیای واقعی رو همیشه از دنیای مجازی بیشتر دوست داشتم و البته که باز هم حقیقت روزگار، آدمای مجازی زندگیم رو به آدمای واقعی زندگیم تبدیل نمیکنه و مجبورم به داشتنشون با همه ی محدودیت های دنیای لعنت شده ی مجازی  خوشحال باشم.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.